Denied Love Special Endless
After a temporary contract becomes a real marriage, Phranonthorn faces an unexpected twin pregnancy amid work pressure. By her side is Khemjira, a gentle, devoted partner who supports and steadies her. Together, their love grows into a warm, resilient family.