Xia Rui, an exuberant, talkative girl, is a true social butterfly. Surrounded by friends, she was often the center of attention, resulting in a school experience vastly different from Nan Xi’s. They existed in what seemed like two different worlds, where their paths were unlikely to cross. That is, until fate intervened!