Ultraman R/B
When two brothers with clashing personalities obtain incredible powers, they focus on overcoming their differences to defend Earth as a superhero team. When two brothers with clashing personalities obtain incredible powers, they focus on overcoming their differences to defend Earth as a superhero team.