An ordinary urban woman fell in love with a rich, handsome and considerate CEO, then she resolutely resigned to follow him to another city. The life looked like sweet...... Until one day, when she woke up to find another face in the mirror, and she could no longer prove her original identity...... Then she found a secret room in the villa......