The Way of the Dragon
Allison Wong gets abducted by a gang of drug smugglers with a nasty sideline business involving white slavery and prostitution. Interpol agent Bill Eaton, honest worker Chen, and Allison’s brother join forces to take out the nefarious crime syndicate.