The Corner of the World is Dinner
Three female roommates with entirely different careers, personalities, and schedules share a home. Despite their differences, they share one ritual. No matter what conflicts or problems they face in life, love, or work, they always come together as night falls to cook and share a proper meal. For them, the day's troubles always seem to resolve themselves after dinner.