Top engineering student Wei Hao wakes up in the Great Yong Dynasty by accident, where he is known to all as "Wei the Fool!" Armed with modern knowledge and a unique way of thinking, he rises against the odds, amassing great wealth and earning a noble title! In a world filled with danger and hardship, Wei Hao fights his way forward, turning his fate around step by step and forging a powerful legend of rising to the top!