Luthya, Vanessa and Dr Suzana wants to do a research on the mystical happenings in Kampung Parit Polong. Upon arriving at the village, they seem not to be welcome and were ignored by the villagers. Dr Eddy advised them to forget their intention but Dr Suzana insisted in continuing the research. Apparently, besides doing the research, Dr Suzana also wants to find her sister, Suzy, who has gone missing in the village. Many strange incidents has occurred in Kampung Parit Polong as someone has been sending the black magic ‘tuju-tuju’ to the villagers. Luthya was one of the victims from that cruel black magic. Controversy occurred when the ‘tuju-tuju’ mastermind was discovered.