You Are My Life
The leader of the Tianshi sect came down the mountain to marry due to the movement of the love star. She accidentally saved a sick elderly man and married his grandson in a flash. She was eager to break her vow in the bridal chamber to regain her magic power. Her husband worked desperately to find someone important to save his grandfather, but he thought his wife was a liar.