Full Record of Laughter Club's Crosstalk
"Full Record of Laughter Club's Cross Talk" is a program that completely records the crosstalk performance in "Deyun Laughter Club". This program fully records the whole process of the crosstalk actors' performing and interacting with the audience, showing that they have created a new crosstalk that fits the current young people's taste, and explore the inheritance and innovation of the traditional comedy art of crosstalk in the new era.