The boy who has leveled up becomes Tenjou Yuya, a young boy who was heavily bullied and lived a life full of despair, opened a portal to another world and gained a cheat skill that allowed him to level up rapidly. He became an unbeatable young man, with his level-ups affecting both the fantasy world and the real world!