Gu Le Feng Hua Lu
Yue Yangyang is an ordinary musician who unexpectedly encounters Shao Yi, an amnesiac who has just broken free from an ancient seal. With Yue Yangyang determined to protect her sect and Shao Yi seeking to recover his lost memories, the two form a pact to support each other through their trials. As they face challenges together, love begins to blossom, only to be torn apart by a painful misunderstanding.