There is a diary among a collection of mysterious red artifacts that is urgently awaiting restoration. Young artifact restorers Liu Yuan and Wang Ze take on this task, and as they restore the diary, they uncover a secret that has been hidden for decades, revealing the tumultuous years of intrigue between Miss Zhao and The Fox.