Heo Im is Chosun Dynasty's greatest acupuncturist, but when he faces barriers in his career due to his low social position, he becomes crooked. One day an unexpected incident happens to Heo Im and he suddenly traverses time and space, falling in the middle of Seoul in the 21st century. There he meets Yeon-kyung, who is a doctor practicing modern medical science and doesn't acknowledge oriental medicine.