Firewire Sniper
The story took place somewhere in Southeast Asia. The male lead, Song En, was determined to avenge his father who was killed by drug traffickers when he was a child. He signed up for the police when he grew up. Unexpectedly, in a police academy training, Song En was accidentally injured and suffered after-effects. Superior advised him to retire, but he was unwilling and absconded in the night before stealing the police guns and ammunition, never heard from again. Years later, when Song En reappeared in front of his fellow police academy classmates Cha Nong and Su Qian, he had become the confidant and right-hand man of a powerful drug trafficker in Southeast Asia. It turned out that the absconding drama was because the superior asked Song En to join the drug trafficking group as an undercover. In the battle of encircling and annihilating the drug trafficking group, Song En and others cooperated to catch them in one fell swoop, and killed the leader, also the enemy of his father in the past, on the borderline, comforting the soul of his father in heaven.