HaHaHaHaHa S2 is a reality show of traveling. The group, HaHaHaHaHa, is formed by Deng Chao, Michael Chen, Lu Han, and other guests. Together, they will have ten amazing journeys full of surprises, in which they'll have to earn accommodation, transportation expenses, and all the things they need on the road by completing the challenges set by the filming crew. However things go, they will embrace the bitterness and sweetness with optimism and make every effort to tackle all the difficulties.