Go Fridge S6 S6
"Go Fridge S6" is a food talk show. In each episode, 2 celebrities will come to the show with their refrigerators. By disclosing the content of the refrigerator, they will talk about life and gossip with 6 chefs of different personalities. Two chefs will have competitions of creative cuisine, which is made of the ingredients within the celebrities' refrigerators. Also the celebrity will participate in helping the chef to make the cuisine.