Me and My Delicate Husband
Kong Qiqi, a female forensic examiner, accidentally gets into the novel written by her boyfriend and becomes the stepdaughter of the prime minister in the capital. After getting here, Kong Qiqi loses part of the memory of the original host and is involved in a drowning murder case. In the investigation of the murder case, she meets Mu Zhixi, a sick Lord suffering from tuberculosis in distress. Moreover, Kong Qiqi figures out that every time she gets in deep touch with a case, she can get part of her memory back. So, Kong Qiqi starts her journey of cracking cases to find her memory.