The Shiny Group
The Kingdom of Huanxi held a court musician selection competition. The popular idol Wan Yu disguised herself as a man to participate in the competition. She met the secret guard Tu Qianzhou and the rich young master Jin Xinxin who were lurking here looking for secrets. After many hilarious mistakes, Wan Yu and Tu Qianzhou gradually fell in love...