Zheng Daqian goes through a tough trial in both love and career. While working in the city, she suddenly got kicked out from her place and received compensation money. Zheng Daqian then decided to return home. It was then that she experienced a magnetic storm caused by a falling meteor. As a result, she traverses parallel space and time back in time. Unable to return to the present, Zheng Daqian took this opportunity to make amends for her past mistakes. The broken family is restored, and her longed first love, Mu Zi Li, also appears miraculously. However, when life has never been better, the meteor appears yet again. Zheng Daqian was able to return to her world. But will her love for Mu Zili be able to overcome the ill destined fate?