Mr. Gu, holding the rights to a popular fantasy IP, fully funds a drama for his dream. His drastic rewrites throw the original script into chaos, forcing screenwriter Tutu and director Zuizui to salvage the increasingly tangled plot. What was meant to be a grand fantasy masterpiece is scaled down due to budget cuts, leading to endless chaotic twists. Just as the project teeters on the brink of collapse, an unexpected man reignites the team’s passion, steering the story back on track.