Choice Husband
Shen Miao is the daughter of the wealthiest man in Lingzhou City. Although she has wealth and beauty, no one dares marry her. Potential grooms consider her jinxed since two former fiancés ran away before their weddings. Shen Miao will meet a talented young scholar named Pei Yan Zhen, beginning a fantastic love story.