Yin-Yang Town Strange Talk
Cheng Nianyi followed Li Size to his hometown of Yinyang Town as a guest. The two encountered ghosts and evils there, and behind a pile of strange rumors and incidents was the elusive and treacherous human heart. When the truth was revealed, Cheng Nianyi and Li Size discovered that shrouded under the cult of ghost rumors, the Yinyang Town hid an even greater secret. And after many obstacles, the two teamed up to catch the murderer and dismantled the Temple of the Ghost Mother, which restored peace and tranquility to the Yinyang Town.