As Flowers Fade And Fly Across The Sky
"Xiao, Sima, Hua, Xie are the four big families in the capital. Flower and Heaven and Xie Qianxun are the playmates of childhood. After the adult, the friendship gradually changes into love. The two people who love each other will regard each other as theirs. The man who destined to be destined. Allure is the emperor's favorite princess, and she is hopelessly fond of spending the sky. However, the city is destined to be sent to foreigners and relatives, and it is the escort and pro-team. General.
Xie’s family had a change, and he was worried about the fate of Xie Qianzhi, and he was prepared to send her secretly out of the city by her team. I know that the accident still happened. Allure and Xie Qianzhi fell into the cliff at the same time. Fortunately, the two men were treated by the mysterious medical woman Linggu. Although they returned to life, the city and Xie Qianxun exchanged faces. "