The hero, a CEO with contrast personality and the heroine, a princess in trouble, are unhappy to see each other. They have different characteristics and life experiences, but have to nake a deal on contractual marriage by accident. The false couple begins to “shack up”. Through troubles and problems, they eventually become good friends and even lovers.