A Thousand Miles of Mansions
Pei Renzhi, a humorous, sweet and talented female college student in the architecture department, misunderstands Chi Ruofei, the heir of SE Group and also a famous actor, in an exhibitionism incident on campus. As they uncover the truth, they turn from enemies into friends, and have a crush on each other over time. Through twists and turns, they finally confirm their relationship after several architectural model schoolwork competitions. However, new trials come to them quietly in terms of academic competition, hierarchy, youth recklessness, and social influence. A growth story of several youths on campus begins.