A Puppetry
Liu Xiaoxiao, an apprentice from the best puppetry performing group, Chen Theater Troupe, had to relive the day her troupe was engulfed by an inferno. She met a manga artist from the future, Song Keyang. Together, they unveiled the truth behind the fire and solved the mystery of their past.