The Cloud Embracing The Moon
A forbidden love blooms amid hidden emotions and newfound desires, blending torment with unexpected tenderness. Ye Lingyue and Li Yunzhi, once enemies and now reluctant allies, grow closer as they face countless challenges together. But as the downfall of the Ye and Wan families unfolds, the secrets of the treasure map and the true identities involved are finally revealed...