Single & Ready to Mingle
Now, they are accepted in women's university. Yeon-seo has a hard time when she meets a guy and Joo-yi gets nervous whenever she meets a guy. One day, they move into a dormitory and live with three guys. How will Joo-yi and Yeon-seo adapt to their new life? Can these two solo girls start their mello life?