In Ruine, the protagonist is reincarnated as a kitten, but he's actually a baby Behemoth, an S-rank monster. He meets Aria, a D-rank adventurer, who mistakes him for a kitten, names him "Tama," and treats him. Grateful, Tama vows to protect her and uses his powers to explore the dungeon together.