Get In The Dark
A guest came to the Liansheng Paper Shop in floating Water Town today. The visitor's name is Lu Xiaosheng and he is a folk reporter for the leisure newspaper. This time I came to the paper shop to inquire about a strange story from the owner of the paper tie shop. It is said that twenty years ago, Qiao Yuanyuan, miss Qiao Yuanyuan of Baigui Town, died in vain. Qiao asked Liu San, a paper bandit, to be buried with Qiao Yuanyuan. Liu San lit the eyes of the paper man, which led Qiao Yuanyuan to borrow the paper man to kill Master Qiao. Lu Xiaosheng did not believe in this feudal superstition, but all the people involved in this matter were gone. When he got to Nanchang, he was Liu San's apprentice, so this time he came to know the truth behind this matter from Nanchang's mouth.