The Eternal Love S2
Mo Lian Cheng returned to the dangerous Dong Yue Country again, Never thought that he would meet himself in the past. So, Two of Eighth Prince Mo Lian Cheng exist at the same time. By the way, The eighth Prince can’t stop loving Qu Xiao Tan, So he became Mo Yi Huai's first enemy! Mo Lian Cheng used all his sweetness to wake Qu Xiao Tan up from my amnesia. A battle to protect their loved ones is about to begin!