SUPER PENGUIN LEAGUE
SUPER PENGUIN LEAGUE is a large-scale all-star basketball team battle reality show. Star players such as Jerry Lee, UNINE Li Wenhan, and Wang Hedi will gather at the call of the three NBA legends McGrady, Iverson and Nash. Through intensive training and competitions, they will collect the tactical medals of the three famous players and they will fight hard with the team. The spirit of sportsmanship will definitely make the audience feel the unique charm of basketball competition.