The traveler's return
She fled for five years and finally succeeded. When she returned to her hometown to worship her ancestors, she learned that her beloved elder brother had died, her eldest sister-in-law was being bullied by evil people, and her ancestral home was destroyed. She must make all those who oppressed her brother pay!