Hidden Master Special Edition
Born with a fierce appearance but a kind heart, Gou Lingfeng dreams of becoming a great hero. However, he accidentally learns demonic skills and begins his journey in the martial world. Though facing prejudice and hardships, he never gives up on his dream. Along the way, he becomes friends with Ma Yingdan, the Floral Knight from Poison Valley, and Zhuge Heng, the son of the Sword Saint. After solving many mysterious cases with them and bringing justice to the martial world, he gradually learns the truth, “Justice comes in all forms, and martial arts bear no label of good or evil.” In the end, he really becomes a true hero.