My Robot Boyfriend
Lin Mobai, a young intern, died in an accident while exploring a glacier. His father Linstein, a scientist, transformed him into a semi-synthetic artificial intelligence. Jiang Mengyan, an intern journalist, has always regarded Lin Mobai as a male God and pursued it boldly.