Seventeen
Just a friend, Eun Woo and Seri. One day, Eun Woo asks SeRi out all of the sudden. SeRi somehow felt sad when she found out it was April Fools' day. Meanwhile, Seul Bi fell into Won ho at the first time, but her friend Hae Sung started to interrupt her dash. Jun was watching everything and he thought it was stupid. However, he also started a sad crush on a college student working together at the cafe. What is the conclusion of their childlish first love?