Xiao Fang
It tells the story of Yang Xiaofang and Qi Xiaowei from the same village, who become pregnant before marriage. The Yang family rushes back to the village to help Xiaofang plan her next steps. The Qi and Yang families hold different attitudes, unexpectedly stirring up a "marital storm." After negotiations between the two families break down, Xiaofang goes on blind dates while pregnant, only to become the center of attention in the entire village, sparking a series of laugh-out-loud incidents.