As Shicheng City rises with the logistics boom, gang violence spreads across the city. Undercover officer Ling Che is forced to partner with street hustler Shen Yanlin. What begins as a clash of enemies slowly turns into an unbreakable bond. But as they dig deeper, betrayal emerges from within and corruption runs through the police force. When loyalty becomes a weapon and justice becomes a bargaining chip, a deadly battle between right and wrong is about to unfold...