"To become human, he must kiss ten humans, ten times." A sweet and dangerous romance between a goblin who wants to be human and a girl who hates humanity.
Ban-sook is a goblin, who wants to become a human. Completing ten kiss missions is the only way for him to achieve his dream. He will learn human emotions and qualify to become a human through the missions.
While Ban-sook completes his missions, he meets Yeon-ah, a human. She hates other humans for their selfishness and carelessness.