Empress Reborn
The disgraced Empress Shen Miao dies unjustly in the cold palace, but unexpectedly returns to her teenage years. She sees the true, deceitful faces of those around her and sets out on a strong path of revenge, changing the tragic fate of the Shen family. During her quest, she meets the seemingly frivolous but secretly cunning and mysterious young Marquis Xie Jingxing. From suspicion to alliance, they join forces to fight tyranny and restore peace.