SHE FIGHTER
The first martial arts experience-based reality show, with Zhang Yuqi as the curator, and Bon Bon Girls 303, Qin Xiaoxian, and Dong Youlin jointly run a Yong Chun Martial Arts Hall in Shanghai. They learn the art of Yong Chun and also act as workers that operate the daily in and outs of the martial arts hall.