Let Go of My Baby Season 1
"A 'little fresh meat' who can't feed the little kids is not a good idol." <Let Go of My Baby> allows the young idols to take care of the adorable kids like a dad for 500 hours. Embarrassment, tears, and laughter in their growth make it a must-watch variety show this summer!