Huang Yaoshi and Ouyang Feng, two eccentric newcomers to the martial world. One drifts like an untethered immortal, the other gleeful as a child. Neither friend nor foe, neither wholly righteous nor wicked, they shatter the martial world's order with their own rules, unleashing a storm of unpredictable chaos.