CHUANG ASIA S2: Welcome to Practice Room Practice Room
CHUANG ASIA S2. Welcome to the trainees' practice room! This is where dreams begin, where sweat meets sparkle. They're pushing their limits, day in and day out, for that one moment in the spotlight. From morning till night, from fumbling to flawless, every move is a leap forward. Curious about their practice room stories?