Lu Ning'an, a young widow, toiled tirelessly for her deceased husband Xie Yunwang's family and helped her stepson Xie Zichen achieve success and fame. Yet, on her deathbed, she uncovered the shocking truth: Xie Yunwang had faked his death, his mistress Lin Wan'er flaunted her arrogance, and Xie Zichen's loyalty was a lie. Reborn into her past life, Lu Ning'an now wields unwavering resilience. She battles treacherous men, outsmarts scheming rivals, and dismantles the corrupt Xie family, forging a path of self-redemption and empowerment.