In a twist of fate, she met him and then parted ways. Years later, she made a glamorous return with her child! As a young man, the greatest dream of the child is to find the perfect husband who can match his mother. "You've been running for so long; isn't it time to come back and admit your mistake?" The man appears with an imposing presence, ready to take on the responsibilities of being a father. Lin Zhi not only failed to keep the child but also lost her own heart.