My Kung Fu Girlfriend
The villain Yan and the head of the Bowu Faction, Bo Ye in the martial arts game "New Soul Land" traveled to the real world. In the modern world, Huang Xiaoyu, the head of the Bowu Faction, was possessed by Bo Ye, and unexpectedly became the bodyguard of the popular star Yuan Fan. Yan kept manipulating people to snatch the Ice Stone. To prevent the Ice Stone from being robbed, he caused a series of farces.