Cheng Lele, after offending her boss, is demoted and sent back to her hometown to manage the struggling Xingchen Cinema. Unexpectedly, she crosses paths with her ex-boyfriend, Chen An. The former lovers, now in a superior-subordinate relationship, find themselves in a series of humorous situations as they work together to revive Xingchen Cinema and rekindle their once beautiful romance.