In ancient times, Divine Lord destroyed Devil Lord at the cost of his entire cultivation. Before closing himself in the door to recover, he reincarnated a wisp of his incarnation into a human called Mu Han who had no idea about everything. When Mu Han cultivated in Jiuzhongshan, he met the daughter of the devil clan, Xuan Li, who had the primary evil power in her body. The two had feelings in the process of common cultivation, and they confessed the love to each other.